Interesser, bekymringer og gode argumenter
Belysning i
gangarealer
Interesser, bekymringer og gode argumenter
Kunden er ikke meget for at investere i en ny løsning og lægger stor vægt på pris og investeringsafkast.
Fokuser på tallene. Brug de samlede ejeromkostninger til at demonstrere investeringsafkast og energibesparelse.
Kunden lægger vægt på bedre belysning. I kontormiljøer skal belysningen være befordrende for produktiviteten og koncentrationsevnen.
Kunden er generelt utryg ved nye tiltag og i tvivl om, hvordan den nye teknologi fungerer i praksis, og hvorvidt der er tale om en langtidsholdbar løsning.
Gør kunden opmærksom på, at Philips' LED-belysningsløsninger og ‑lysstyringssystemer for længst har bevist deres værd. Læg vægt på garanti, service og brand image.
Kunden efterspørger en bæredygtig løsning med omfattende brug af ny teknologi.
Trin 5: Demonstrer forskellen
Pressemeddelelser
Sociale medier
Vores apps
Lær om LED
Udbyg din viden
Hue
Personlig trådløs belysning