You are now visiting our Global professional lighting website, visit your local website by going to the USA website

Succeshistorier

 

Service tag appen fra Philips er udviklet for at gøre vedligeholdelse af LED- armaturer nemmere og hurtigere.

Service tagen er testet og har bevist, at den fungerer som den skal. Læs mere om det første pilotprojekt her.

Bourg-en-Bresse, Frankrig


Pilotprojekt for Philips Service tag

 

Med et LED-projekt med mere end 900.000 lyspunkter var vedligeholdelse en stor udfordring for Bourg-en-Bresse.

 

Lederen af den offentlige belysning i Bourg-en-Bresse, Christophe Mourgues, forklarer: "Med udfasningen af konventionelle lyskilder er overgangen til LED uundgåelig. Men der er nogle udfordringer”.

First Service tag pilot

Denne teknologis værdi og potentiale er allerede godt kendt og udnyttet. Den gode lyskvalitet, muligheden for at omprogrammere lyset selv længe efter installationen samt en reduktion af energiomkostningerne er bare nogle af fordelene. Det er også et faktum at vedligeholdelsen af LED-armaturer er meget mere kompleks end for konventionelle lyskilder.

 

Derfor tilbyder Philips Service tag, der også fungerer som en videndatabase og hjælper installatørerne i deres daglige arbejde. I løbet af pilotprojektet blev alle mulige scenarier testet af installatørerne fra Bourg-en-Bresse. Siden da har applikationen fået positive tilbagemeldinger og har virkelig bevist sit værd.

 

"Det bedste med Philips Service tag er, at den sparer os tid, og vi undgår menneskelige fejl”, siger Mourgues. "Installatørerne venter på, at den skal lanceres, og de er ivrige efter at begynde at bruge appen i deres daglige arbejde.”

"Med Philips Service tag sparer du tid og penge samt undgår menneskelige fejl".